Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 03 - 2007

Garantie: Nee
30899 Km
ZWART METALLIC
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Prijs: Op aanvraag

Yamaha MT-03 A2 geschikt met akrapovic uitlaten ! Topstaat


- Kenteken: 30-MD-LX
- Merk: Yamaha
- Model: Tour
- Tellerstand: 30899 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: zwart Metallic
- Motorinhoud: 660 cc
- Aantal cilinders: 1
- Motorcode: M309E
- Vermogen: 33 kW / 45pk
- Ledig gewicht: 180 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Akrapovic uitlaten
- Speciale kleur


Deze prachtige mt 03 is in 2007 nieuw verkocht en heeft sindsdien 30925km gereden ! 
de motor is zowel optisch als technisch in topconditie 

deze motor is geschikt voor het A2 rijbewijs ! 

We leveren deze motor incl een grondige afleverbeurt ! 

bel of kom gerust langs voor meer informatie ! 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Akrapovic uitlaten, Speciale kleur




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geĂŻntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion