Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SYM HD300
SYM HD300
€ 5.898,- p/mnd klik hier
Onbekend, Nieuw
Merkdealer
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 2.495,- p/mnd klik hier
2003, 9062 Km
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2011, 44256 Km
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2013, 39639 Km
SYM FIDDLE II 125
SYM FIDDLE II 125
€ 2.195,- p/mnd klik hier
2016, 8303 Km
SYM SYMPHONY ST 125
SYM SYMPHONY ST 125
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2017, 10900 Km
SYM JOYMAX 300I
SYM JOYMAX 300I
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2020, 11200 Km
SYM FIDDLE II 125
SYM FIDDLE II 125
€ 2.499,- p/mnd klik hier
2021, 8443 Km
Merkdealer
SYM JET X 125 LC
SYM JET X 125 LC
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2021, 16131 Km
SYM MAXSYM 400
SYM MAXSYM 400
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2021, 6273 Km
SYM CRUISYM ALPHA 300
SYM CRUISYM ALPHA 300
€ 4.999,- p/mnd klik hier
2023, 15953 Km
Merkdealer
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2024, 3136 Km
Merkdealer
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 5.440,- p/mnd klik hier
2024, 7560 Km
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 6.598,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
SYM CRUISYM 300
SYM CRUISYM 300
€ 6.598,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
Merkdealer
SYM JET 14 AC
SYM JET 14 AC
€ 3.569,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SYM SYMPHONY ST 125
SYM SYMPHONY ST 125
€ 3.898,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SYM JET X 125 LC
SYM JET X 125 LC
€ 4.149,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SYM JET X 125 LC
SYM JET X 125 LC
€ 4.149,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SYM ADX 300
SYM ADX 300
€ 5.998,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van SYM
© 2000 - 2025 Motoroccasion