Nieuwsbrief:

HONDA  VFR 1200 X CROSSTOURER C-ABS - 2012

Garantie: Nee
36190 Km
.
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
honda - vfr-1200-x-crosstourer-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Honda vfr1200x in topstaat !

Honda vfr1200x crosstourer in topstaat !


- Kenteken: 49-MX-JB
- Merk: Honda
- Model: Vfr1200x
- Tellerstand: 36190 KM
- Carrosserievorm: Overig
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Geschakeld
- Aantal cilinders: 4
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Exterieur

- Bagster zadel
- Handkappen
- Middenbok
- Ruitje
- Topkoffer


Deze prachtige honda Crosstourer verkeerd zowel optisch als technisch in topstaat 
deze motor komt van de eerste eigenaar die deze motor in 2012 nieuw kocht en er sindsdien slechts 36190 km mee reed 

deze motor word geleverd incl een grondige afleverbeurt waarbij we ook de banden hebben vervangen ( ivm leeftijd van de banden ) 

Zoektermen ; adventure , gs , allroad 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Bagster zadel, Handkappen, Middenbok, Ruitje, Topkoffer




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion