Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSF 1250 A - 2007

Garantie: Ja
47791 Km
Rood metallic
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
suzuki - gsf-1250-a
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De Suzuki GSF1250 Bandit is een populaire motorfiets die bekend staat om zijn betrouwbaarheid, comfort en kracht. Hij is geschikt voor zowel dagelijks gebruik als lange ritten. De motor is wendbaar, heeft een goede wegligging en is relatief onderhoudsvriendelijk. We leveren deze motor All-In af met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Kettingsmeersysteem, Middenbok, Originele uitlaat, rempotdeksel, andere, Stuurdempers, Uitlaat verchroomd, Voorvorkbeschermers, We leveren deze motor All-In af met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1942 - In 1942 verplaatste BMW de productie van motorfietsen deels naar Eisenach, naar de Eisenacher Motoren Werke, die het al in 1928 had overgenomen. Hier werden in elk geval R 75 Wehrmachtsgespanne (18.440 stuks) en R 35’s geproduceerd. EMW produceerde ook deels de Zündapp KS 750 militaire zijspancombinaties. Eisenach kwam na de Tweede Wereldoorlog in de Sovjet-bezettingszone te liggen, waardoor de BMW auto- en motorfietsenproductie voortaan deels in de DDR plaats vond, maar nu onder de vlag van EMW. De BMW R 35 bleef in productie, en pas in 1950 werd het BMW logo vervangen door dat van EMW. Door de ervaringen opgedaan met de militaire zijspancombinaties kon EMW enkele prototypen ontwikkelen, waarvan tien productiemodellen werden gebouwd door AWO in Suhl. Na de oorlog kreeg West-Duitsland opnieuw beperkingen opgelegd. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van de pogingen om zeer lichte motorfietsjes en scooters te gaan maken.
© 2000 - 2025 Motoroccasion