Nieuwsbrief:

KAWASAKI  KLE 650 VERSYS - 2009

Garantie: Ja
58902 Km
Antraciet
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
kawasaki - kle-650-versys
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Het stoere uiterlijk van de Versys 650 is het kenmerk wat gelijk in het oog springt! De Versys 650is een heerlijk licht en soepel rijdende motor, die snel en krachtig optrekt wanneer je de gashendel opendraait.
We leveren deze motor All-In met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.
  • -----------------------------------------------------------------

    DÉ MOTORSPECIAALZAAK VAN NEDERLAND!

    Wij zijn gespecialiseerd in het verbouwen, onderhouden en rijden onder alle weersomstandigheden. Onze uitgebreide winkel met accessoires wordt dagelijks "snoepwinkel voor de motorliefhebber" genoemd door klanten.

    Wij leveren standaard elke motor af met 10 dagen gratis allrisk verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden.

    Kommer Motors
    De Standerd 27
    3774SC KOOTWIJKERBROEK
    T: 0342-480065
    W: www.kommermotors.nl

    WEBSHOP >> www.motorlook.nl 


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Onderspoiler, Originele uitlaat, Stuurdempers, Voorvorkbeschermers, Windscherm, We leveren deze motor All-In met een onderhoudsbeurt, op naam zetten en 2 maanden garantie.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Kommer Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion