Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2013, 41653 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2013, 21036 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.349,- p/mnd klik hier
2013, 23240 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.400,- p/mnd klik hier
2013, 25400 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.400,- p/mnd klik hier
2013, 31800 Km
KAWASAKI Z 800 E ABS
KAWASAKI Z 800 E ABS
€ 6.489,- p/mnd klik hier
2013, 20154 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2013, 31511 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2013, 23000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2013, 8056 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2013, 28743 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
2013, 33000 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 55701 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.195,- p/mnd klik hier
2014, 62683 Km
KAWASAKI Z 800 PERFORMANCE
KAWASAKI Z 800 PERFORMANCE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2014, 36512 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2014, 22968 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.490,- € 6.750,- p/mnd klik hier
2014, 24938 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.895,- p/mnd klik hier
2014, 20093 Km
KAWASAKI Z 800
KAWASAKI Z 800
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 20216 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2014, 29987 Km
KAWASAKI Z 800 ABS
KAWASAKI Z 800 ABS
€ 7.250,- p/mnd klik hier
2014, 23464 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion