Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER FULL THROTTLE - 2016

Garantie: Ja
13021 Km
ZWART
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
ducati - scrambler-full-throttle
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2016

Ben je op zoek naar een unieke en sportieve motor? Deze Ducati Scrambler Full Throttle is nieuw Nederlands geleverd en heeft slechts 12500 kilometer gereden. Met zijn opvallende zwart-gele kleurcombinatie en volledige Termignoni uitlaat systeem trekt deze motor gegarandeerd de aandacht.

Deze Scrambler Full Throttle verkeert in uitstekende staat en biedt een geweldige rijervaring dankzij de krachtige motor en het hoogwaardige uitlaatsysteem. De motor is altijd goed onderhouden en heeft minimale kilometers op de teller, wat zorgt voor een bijna nieuwe rijervaring.

Aan extra items kun je op deze machine terug verwachten

- Termignoni uitlaatsysteem
- Winderscherm
- Handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion