Nieuwsbrief:

CFMOTO  650 GT - 2022

Garantie: Ja
Onbekend
NEBULA BLACK
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Geniet van glooiende heuvels, kronkelende kustwegen of gewoon van een ritje met je vrienden. De 650GT wordt aangedreven door een 650cc parallel twin en is voorzien van een nieuw kleuren-TFT-scherm. Het Continental ABS-remsysteem, het grote verstelbare sport-touring scherm en de standaard zijkoffers maken het plaatje af. De 650GT is de ultieme grand tourer en dat tegen een scherpe CFMOTO prijs.

De 650GT deelt zijn 650cc parallel twin motorblok met de NK- en MT-modellen en levert een vermogen van 61 pk. De vermogenscurve van de motor is evenwichtig: soepel genoeg voor de beginnende rijder voor dagelijks woon-werkverkeer en volop vermogen wanneer dat nodig is. Niet alleen de doorgedreven technische ontwikkeling bracht deze 650GT naar dit niveau. Ook de eigenzinninge lijnen van KISKA, het Duitse ontwerpbureau dat ook voor KTM werkt, geven de 650GT een onmiskenbare look.

Het stuur is gemonteerd op risers en zorgt samen met de van rubber voorziene voetsteunen voor extra rijcomfort en een ontspannen zithouding.

Standaard is de 650GT uitgerust met:

- KYB veerelementen voor en achter -
- Bosch injectie - Continental ABS
- Verstelbaar windscherm
- Metzeler Z8
- Led verlichting rondom
- J.Juan remmen voor en achter
- 2 x USB aansluiting
- 12V aansluiting
- Wave remschijven
- Automatisch omschakelen stand/daglicht
- Twee rijmodi
- TFT dashboard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Schijf" betekent: Schijfrem. Motorrijders praten over schijven wanneer zij de schijfremmen bedoelen. ‘Dubbele schijven voor’ betekent dat de motorfiets over dubbele schijfremmen in het voorwiel beschikt. Schijfremmen werden op motorfietsen pas in de jaren zeventig op grote schaal toegepast. Deze noviteit werd in die tijd breed uitgemeten door de motorpers. Op het moment dat de schijfrem massaal zijn intrede deed in het voorwiel van de meeste sportieve motorfietsen, was de trommelrem uitontwikkeld tot een concept dat zich qua prestaties kon meten met de schijfrem. De hogere produktiekosten en de grotere afstellings- en onderhoudsgevoeligheid van de trommelrem werkten echter de algemene keuze voor de schijfrem in de hand. Op moderne motorfietsen komt de trommelrem nog maar weinig voor.
© 2000 - 2025 Motoroccasion