Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
- Onze motoren vallen onder de Motorgarantievoorwaarden indien van toepassing.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Viertakt, viercilinder lijnmotor, 16 kleppen |
Boring x slag | 67 mm x 67 mm |
Cilinder inhoud | 599 cc |
Comp. verhouding | 12.8:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting met vacuumzuigers |
Ontsteking | DC-CDI |
Vermogen | 133 pk / 97.8 kW bij 145000 tpm |
Max. koppel | 68 Nm bij 12000 tpm |
Koppeling | |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 17.5 liter |
Topsnelheid | |
ABS | nee |
Frame | |
Vering voor | Telescoop |
Vering achter | Monocross |
Remmen voor | Dubbele schijffrem, Ø310 mm |
Remmen achter | Schijfrem , Ø220 mm |
Voorband | 120/70 ZR17M/C (58W) |
Achterband | 180/55 ZR17M/C (73W) |
Wielbasis | 1380 mm |
Lengte | 2040 mm |
Breedte | 700 mm |
Hoogte | 1100 mm |
Zithoogte | 850 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | blauw, zwart, rood/wit |
Beschrijving | Onderscheidend, superscherp design

De extreemste, meest geavanceerde supersportmotor ooit!

Ongelooflijke prestaties: 135 pk* @ 14.500 tpm

Compleet nieuw frame, gemaakt op- en voor het circuit

Upsidedown voorvork met radiaal geplaatste remklauwen

Als enige in zijn klasse, high- en low speed ingaande demping instelbaar

Elektronisch bestuurde gasbediening (YCC-T) en luchtinlaat (YCC-I)

Uiterst compleet met fantastische afwerking |
 | Bergen op Zoom, Noord-Brabant |
 | 0164-236829 |
Wist u dat: In de motortaal "Badge engineering" betekent: Gebruikmaken van een bekend motorÂmerk om een motorfiets te verkopen. Het beeldmerk of logo (badge) wordt daarbij geplakt op een motorfiets, die het in stijl en kwaliteit niet haalt bij wat onder die naam werd of wordt
verkocht. Zo werd in de jaren zeventig, toen Harley-Davidson in handen was van het Amerikaanse consortium AMF, de naam Harley-Davidson op lichte tweetakt motorfietsen geplakt. Deze motoren leken in niets op de modellen van het AmeriÂkaanse merk en werden in een overgenomen Italiaanse fabriek gemaakt.Tijdens de zwanezang van AMC, de industriegroep die in het bezit was van de laatste overgebleven Engelse motorfietsmerken, werd badge engineering veelvuldig toegepast. Een triest dieptepunt op dit gebied werd bereikt met de merknaam Indian, tot 1953 synoniem voor een robuuste Amerikaanse motorfiets, maar in dat sluitingsjaar al misbruikt door het EnÂgelse AMC. Een gunstige uitzondering vormt Triumph. Onder het oude beeldmerk worden nu weer uitstekende motorfietsen gemaakt.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken