Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2009, 71824 Km
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
YAMAHA XJ 6 / DIVERSION ABS
€ 4.190,- p/mnd klik hier
2009, 38295 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2009, 46814 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2009, 13150 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2009, 29954 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2009, 23567 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2009, 23477 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2009, 25064 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2009, 20703 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 27059 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.899,- p/mnd klik hier
2009, 32172 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.850,- € 5.250,- p/mnd klik hier
2009, 43080 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2010, 33109 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.295,- p/mnd klik hier
2010, 56500 Km
Merkdealer
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2010, 35600 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2010, 30275 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 3.750,- € 4.350,- p/mnd klik hier
2011, 43319 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2011, 32094 Km
YAMAHA XJ 6 ABS
YAMAHA XJ 6 ABS
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2011, 49975 Km
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
YAMAHA XJ 6 N / DIVERSION
€ 4.595,- p/mnd klik hier
2011, 21974 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion