Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Yamaha Tracer 900 ABS
Belangrijkste kenmerken
- Merk: Yamaha
- Type: Tracer 900
- Bouwjaar: 2018
- Kilometerstand: 17610 km
- Aantal cilinders: 3
- Cilinderinhoud: 847 cc
- Vermogen(kW): 84
- Motor: 4-takt
- Instructieboekje is aanwezig + Onderhoudsboekjes.
Opties en accessoires:
- 3 sleutels aanwezig
- TCS Traction control
- Tankpad
- ABS
- 3 Rijmodus
================
AE Motorbikes – Betrouwbare Motoren
Wij zijn op afspraak geopend en helpen je graag bij het vinden van de perfecte motor. Bij ons vind je jonge en betrouwbare motoren, zorgvuldig geselecteerd en gecontroleerd.
- Wij hebben een hart voor motoren en delen graag onze passie met jou!
- Garantie op al onze motoren
- Betrouwbaarheid en kwaliteit staan bij ons voorop
- Tevreden klanten zijn onze prioriteit
- Jonge en nette occasions
- Inruil is mogelijk
- Financiering is mogelijk.
- Tot 12 maanden garantie mogelijk*
Bezichtiging & Contact
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk, ook ’s avonds en in het weekend. We werken uitsluitend op afspraak, dus neem contact met ons op om teleurstelling te voorkomen.
Telefoon: 0684871313
E-mail: info@aemotorbikes.nl
Instagram: aemotorbikes
Bekijk ook onze andere advertenties voor meer motoren in topstaat!
Opties en Accessoires: ABS, Originele uitlaat
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 3-cilinder, Vloeistofgekoeld, 4-takt, dubbel bovenliggende nokkenas, |
Boring x slag | 78.0 mm x 78.0 mm |
Cilinder inhoud | 847 cc |
Comp. verhouding | 11.5 : 1 |
Kleppen | 4 kleppen |
Brandstof toevoer | Brandstofinjectie |
Ontsteking | TCI |
Vermogen | 115 pk / 84.6 kW bij 10.000 tpm |
Max. koppel | 87.5 Nm bij 8.500 tpm |
Koppeling | Nat, meervoudige platen |
Versnellingsbak | |
Verhouding | |
Overbrenging | Ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Diamantvormig |
Vering voor | 137 mm |
Vering achter | 130 mm |
Remmen voor | Hydraulisch bediend, twee remschijven, Ø 298 mm |
Remmen achter | Hydraulisch bediend, enkele remschijf, Ø 245 mm |
Voorband | 120/70ZR17M/C (58W) (Tubeless) |
Achterband | 180/55ZR17M/C (73W) (Tubeless) |
Wielbasis | 1.440 mm |
Lengte | 2.160 mm |
Breedte | 950 mm |
Hoogte | 1,345 tot 1.375 mm |
Zithoogte | 845 tot 860 mm |
Drooggewicht | 210 kg |
Leverbare kleuren | Nimbus Grey, Tech Black |
Beschrijving | Turn up your emotions



We namen onze bestverkopende Sport Tourer. Vervolgens hebben we elke functie geanalyseerd om te kijken hoe we deze nog verder konden verbeteren. Het nieuwe hoogwaardige ontwerp van de kuipdelen geeft een verfijndere vormgeving, terwijl de verbeterde ergonomie en de grotere verstelbare kuipruit voor meer rijcomfort zorgen.



De krachtige driecilindermotor krijgt uw adrenaline direct aan het stromen. En voor een uitstekende wendbaarheid en optimale stabiliteit bij hoge snelheden heeft het hoogwaardige aluminium chassis een nieuw ontworpen aluminium swingarm.



Deze motorfiets biedt u een directe ontsnappingsroute uit uw dagelijkse routine. En met een tankinhoud van 18 liter is deze Sport Tourer gebouwd voor de lange afstand. Kies de Tracer 900. En laat uw hart sneller kloppen. |
AE Motorbikes uit Zwolle, dát is de plek waar je moet zijn als je interesse hebt in motoren! Bij AE Motorbikes vind je een breed assortiment aan motoren van topkwaliteit, deskundig advies, en uitstekende service. Of je nu op zoek bent naar een nieuwe motor, onderhoud of een betrouwbaar adres voor reparaties, AE Motorbikes staat voor je klaar. Kom langs en ervaar zelf waarom motorrijders uit heel Nederland voor AE Motorbikes kiezen!
 | Zwolle, Gelderland |
 | 0684871313 |
Een stukje historie: BMW in 1992 - In 1992 verscheen een geheel nieuwe boxergeneratie met achtklepsblokken. Ze kregen oliegekoelde cilinderkoppen, waardoor de bijnaam "Oilhead" ontstond. De "oude" boxers heetten vanaf dat moment "Airhead". De nieuwe modellen werden niet ineens uitgebracht, maar één voor één, te beginnen met de R 1100 RS. Had men bij de K-serie al wat vingeroefeningen met modern design gedaan, bij de R 1100-serie leek de de nieuwe ontwerper David Robb de vrije hand te hebben gekregen. Dat gold met name voor de R 1100 GS, met zijn "snavel"spatbord en knalgele zadel. Met deze serie verscheen ook de nieuwe voorwielophanging (telelever) ten tonele, maar de hele frameconstructie, of liever het feitelijk ontbreken van een frame, was mogelijk nog sensationeler. Motorblok en versnellingsbak vormden samen het dragende deel, aangevuld met enkele subframes omdat er toch nog wat zaken (telelever, zadel en tank, achterschokdemper) bevestigd moesten worden. Ook motorisch had men het - zij het nog steeds met boxermotoren - over een heel andere boeg gegooid. De onder de krukas geplaatste nokkenas was vervangen door een hulpas, die via kettingen de echte nokkenassen aandreef. Deze zaten in de cilinderkoppen, maar niet boven de kleppen, zodat toch nog kleine stoterstanggetjes en tuimelaars nodig waren. Zeer functioneel waren de toepassing van ABS, katalysatoren, handvatverwarming en verstelbare zadels, waarmee BMW uitermate innovatief bezig was. Mocht de K 100-serie nog geen einde hebben gemaakt aan het behoudende imago van BMW, dan deed de R 1100-serie dat zeker. Al aan het einde van de jaren tachtig besloot BMW om goedkopere motorfietsen te gaan produceren om een jeugdiger publiek te bereiken. In die tijd waren de K 75 modellen de lichtste motorfietsen die het merk te bieden had, en zij waren tamelijk duur. Om de prijs te drukken werd samenwerking gezocht met Aprilia en inbouwmotorfabrikant Rotax. Een bestaande Rotax-eencilindermotor werd door BMW ingenieurs gemodificeerd, maar wel door Rotax geproduceerd. De eerste series (F 650 en F 650 ST) werden bij Aprilia geproduceerd. De latere F 650 GS, GS Dakar en CS (City Scarver) werden in Berlijn geproduceerd. De F 650, die de bijnaam "funduro" mee kreeg, was qua uiterlijk een allroad, maar meer geschikt voor gebruik in de stad. De ST (Strada) was uitsluitend geschikt voor de verharde weg, net als de latere CS. Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken