Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 09 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
ICON BLUE
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
yamaha - mt-09
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Garantie: Yamaha garantie 3+2

De MT-09 Y-AMT Icon Blue 2025 is bij Termaat Motoren uit voorraad leverbaar

Nu tijdelijk met € 500,- inruil voordeel en € 250,- gratis accessoire tegoed.
Bel voor meer info 024-3229575

Symbiosis with Darkness.
De handen zijn een van de krachtigste en meest tactiele gereedschappen die het menselijk lichaam te bieden heeft. Schakelen met alleen de hand, in tegenstelling tot een combinatie van voet en hand, is dus niet alleen sneller, maar vereist ook minder bedenktijd, waardoor je een compleet nieuwe manier kunt ontdekken om de sensatie van het CP3-motorblok te ervaren. MT biedt sneller en consistenter schakelen zonder te koppelen binnen handbereik via een intuïtieve en voelbare wipschakelaar, waardoor de ware prestaties van de MT-09 volledig tot hun recht komen.

Dankzij deze revolutionaire schakelervaring kun je je hyperfocussen op de messcherpe rijeigenschappen, het remmen en de pure acceleratie van de MT-09. Met een intensievere rijervaring bereikt de symbiose tussen rijder en machine een geheel nieuw niveau in de sportiefste rijomstandigheden. Je kunt het schakelen ook nog verder vereenvoudigen met AT, een volautomatische transmissie met twee opties voor verschillende rijomstandigheden.

Verkrijgbaar in de kleuren: Ice Storm, Icon Blue en Tech Black

Inclusief afleveringskosten, 3+2 jaar fabrieksgarantie en road assist.

Termaat Motoren, jouw Yamaha Specialist

= Bedrijfsinformatie =

Termaat motoren, al meer dan 80 jaar leverancier van motorplezier ! Wij hebben echt alles ! Verkoop nieuwe en gebruikte motorfietsen, onderhoud en reparatie en natuurlijk alle soorten motorkleding van top tot teen.Ook voor onderdelen en accessoires ga je naar Termaat motoren in Nijmegen !




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Termaat Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion