Nieuwsbrief:

YAMAHA  MT 03 - 2008

14328 Km
N.v.t.
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
yamaha - mt-03
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop: Yamaha MT-03 – 2008 | 14.328 km | A2 geschikt

 

Ben je op zoek naar een stoere, lichtgewicht naked bike die ook geschikt is voor het A2-rijbewijs?



Deze Yamaha MT-03 uit 2008 is een perfecte motor voor wie wil genieten van puur rijplezier!

 

Bouwjaar: 2008
Kilometerstand: 14.328 km
35 kW – geschikt voor A2 rijbewijs
Voorzien van windscherm voor extra comfort
Strak en licht ontwerp, ideaal voor zowel de beginnende als de gevorderde motorrijder

 

Een echte rijdersmotor met karakter, een heerlijk geluid en een sportieve uitstraling!

 

Inruil en financiering mogelijk

 

Interesse? Bel, mail of app!



0511-233032 | info@defriesemotorfiets.nl



  • Waarom kopen bij De Friese Motorfiets?

    Ruime showroom met diverse occasions op voorraad
    Betaalbare motoren mét garantie

     


    De koffie staat altijd klaar!


    Afstand geen probleem? Wij bezorgen door heel Nederland tegen een gunstig tarief!

     

    Openingstijden:

    Ma: Gesloten
    Di: 13:00-17:30
    Wo: 9.00 - 17.30
    Do: 9.00 - 17.30
    Vr: 9.00 - 17.30
    Za: 9.00 - 15.00

     

    De Friese Motorfiets

    Conradi Veenlandstraat 102,
    9104 LA Damwald
    Tel: +31(0)511-233032
    Email: info@defriesemotorfiets.nl
    Website: www.defriesemotorfiets.nl
     

    Volg ons op Facebook voor de laatste occasions en updates!
    Facebook - De Friese Motorfiets






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Friese Motorfiets
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion