Nieuwsbrief:

TRIUMPH  TIGER 800 XCA - 2019

Garantie: Ja
29000 Km
WHITE
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
triumph - tiger-800-xca
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2019

Schitterende Triumph Tiger 800 XCA, de ultieme allroad motor voor avonturiers die comfort, kracht en betrouwbaarheid zoeken – zowel op asfalt als offroad.

Specificaties:


Model: Tiger 800 XCA


Motor: 800cc driecilinder


Vermogen: ca. 95 pk

Uitrusting & extra’s:

? Volledig instelbare vering (WP voor & achter)

? Cruise control

? Heated grips + verwarmd zadel (voor én achter)

? Volledig LED-verlichting incl. mistlampen

? 6 rijmodi (incl. Off-Road Pro)

? TFT-display & boordcomputer

? Aluminium valbeugels
? 3 delinge Givi koffer set

Of je nu droomt van bochtige bergwegen, lange toertochten of onverhard avontuur – de Tiger 800 XCA stelt niet teleur.

Wij rekenen altijd afleverkosten, deze worden gebruikt om de motor in topconditie aan u af te leveren. De afleverkosten op Straat/MX/EXC motoren zijn als volgt:

Afleverpakket 1 (Standaard) € 295
Service beurt
volle tank brandstof
3 tot 6 maand garantie (afhankelijk van aanschafwaarde)
Tenaamstelling en Vrijwaring

Afleverpakket 2 (Premium) € 595
Service beurt
Volle tank brandstof
12 maand garantie ( alleen motoren vanaf € 5000)
Tenaamstelling en Vrijwaring




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion