Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De verkoper heeft voor deze motor geen omschrijving opgegeven.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoeld, 8 kleppen, SOHC, parallelle tweecilinder met een krukhoek van 270° |
Boring x slag | 84 mm x 84 mm |
Cilinder inhoud | 900 cc |
Comp. verhouding | 11:1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | Multipoint sequentiële elektronische brandstofinspuiting |
Ontsteking | |
Vermogen | 65 pk / 47.8 kW bij tpm |
Max. koppel | 80 Nm bij 3800 tpm |
Koppeling | Natte platenkoppeling met bekrachtiging |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 12 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | Omgekeerde 43 mm Marzocchi-voorvork, 120 mm veerweg |
Vering achter | Dubbele Marzocchi-achtervering met externe reservoirs, instelbare voorspanning en 116 mm veerweg |
Remmen voor | Een 320 mm zwevende remschijf, Triumph radiale vierzuigerremklauw en OCABS |
Remmen achter | Enkele remschijf 255 mm, zwevende remklauw (Nissin) met 2 zuigers, OCABS |
Voorband | 100/90-18 |
Achterband | 150/70 R17 |
Wielbasis | 1435 mm |
Lengte | |
Breedte | 777 mm |
Hoogte | 1115 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: HONDA, HUSQVARNA, KTM, TRIUMPH |
Motor Centrum Eibergen is een prachtige motorzaak met dealerschappen van Honda, KTM, Triumph, Husqvarna en GasGas.
In onze luxe kleding afdeling geef je vakkundig advies over welk type motorkleding aan zijn of haar wensen voldoen.
 | Eibergen, Gelderland |
 | 0545-477404 |
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken