Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2001, 148559 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2001, 25940 Mls
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2001, 49384 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2001, 43040 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.499,- p/mnd klik hier
2001, 17698 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 60621 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2002, 25709 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.499,- p/mnd klik hier
2002, 7000 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2003, 22000 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.650,- p/mnd klik hier
2003, 48002 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.949,- p/mnd klik hier
2003, 13802 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2003, 39400 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 3.690,- p/mnd klik hier
2004, 68300 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 3.950,- € 4.250,- p/mnd klik hier
2004, 54978 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2004, 17900 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2005, 35059 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2005, 16000 Km
Merkdealer
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 4.749,- p/mnd klik hier
2006, 25347 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2007, 72441 Km
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
SUZUKI VL 800 VOLUSIA
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2007, 13117 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion