Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2018

Garantie: Ja
47500 Km
Grijs
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wie graag lange ritten maakt en op zoek is naar een betrouwbare reisgenoot, zit goed met deze Suzuki V-STROM DL 1000 uit 2018. Met 74 kW aan vermogen biedt hij ruim voldoende trekkracht voor snelwegen, bochtige binnenwegen of een volledig beladen vakantie.

Hij heeft 47.500 km gereden en voelt nog steeds stevig en gebalanceerd aan. Het rijklaar gewicht van 232 kg draagt bij aan een stabiel rijgedrag, ook met bagage of passagier.

De uitrusting is compleet en gericht op comfort en functionaliteit. Je vindt onder andere valbeugels, mistlampen en handkappen voor bescherming onder wisselende omstandigheden. Het verhoogde windscherm houdt de winddruk laag, terwijl de handvatverwarming zorgt dat je ook in de koudere maanden ontspannen blijft rijden.

Bagageruimte is er genoeg dankzij de topkoffer en zijkoffers, en de middenbok maakt onderhoud eenvoudig. De Arrow uitlaat voegt een sportieve noot toe aan het geheel, zonder te overdrijven.

Het digitale display geeft duidelijk alle benodigde info weer en met ABS en traction control heb je grip en vertrouwen op nat asfalt of onverhard terrein.

Deze V-STROM is niet de nieuwste in het rek, maar wel een bewezen alleskunner voor de rijder die kilometers wil maken zonder zorgen.

Opties en Accessoires:
Valbeugels, Mistlampen, Topkoffer, Zijkoffers, Handkappen, Middenbok, Arrow uitlaat, Verhoogd windscherm, Handvatverwarming, Digitaal display, Traction control, ABS




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1948 - 1948. De TR5 Trophy is Triumph s eerste trailmotor, wordt geintroduceerd en scoort tijdens de internationale Zesdaagse. Leuk detail: De naam \'Trophy\' werd aan de motor gegeven na het winnen van deze Zesdaagse.Het motorblok werd origineel door Triumph gebouwd voor de aggregaten in de Tweede Wereldoorlog. Het had aluminium cilinderkoppen en was licht en sterk. De daaropvolgende vier jaar won men alle races.
© 2000 - 2025 Motoroccasion