Nieuwsbrief:

SUZUKI  V-STROM DL 1000 - 2002

Garantie: Nee
26000 Km
Nvt
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
suzuki - v-strom-dl-1000
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw in de verkoop bij SW Motoren,

-Suzuki DL1000 Vstrom
-2002
-26000km
-1e eigenaar
-beurt gehad, nieuwe kettingset, nieuwe remblokken voor/achter
-super nette motorfiets, mooi weer motorfiets
-3 delige kofferset los er bij
-boekjes aanwezig
-2 sleutels aanwezig

€3999

-Let op, wij kunnen geen motoren vasthouden zonder aanbetaling. Zolang de motor nog niet op gereserveerd staat is deze nog beschikbaar.
-Whatsapp: 0611706712 
-Op afspraak geopend, 7 dagen per week, 24 uur per dag
-Financieren is mogelijk
-Inruil van uw motor is mogelijk
-Bezorging is mogelijk door heel Nederland, België, Duitsland etc.
-RDW erkend bedrijf
-www.sw-motoren.nl
-www.facebook.com/swmotoren
-www.instagram.com/swmotoren

Adres gegevens SW Motoren:

It Spyk 10E
9111HT, Birdaard
0611706712
Kvk nr:73505439

Met vriendelijke groet,
SW Motoren


Disclaimer: Ondanks de grote zorg die besteed wordt aan de advertentie, kunnen wij niet verantwoordelijk en/of aansprakelijk gehouden worden voor eventuele fouten.


 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
SW Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion