Nieuwsbrief:

SUZUKI  1500 INTRUDER LC - 1999

Garantie: Nee
83208 Km
Grijs
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
suzuki - 1500-intruder-lc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Bouwjaar 1999
Kilometer 83208
Blok 1500cc

Super nette betrouwbare Intruder. Kleur grijs metallic met zwart, gecombineerd met chroom wat nog zeer netjes is. Nieuwe achterband met remblokken. 500 Kilometer geleden onderhoud gehad. De vorige eigenaar heeft er 50.000 km mee gereden zonder problemen. Handvat verwarming. Windscherm. Remus uitlaten, stoer zonder teveel herrie. Opstappen en rijden maar! 

Prijs € 3800,- 

  • Nieuwsgierig?  Kom dan langs in de shop! Wij zijn vaak aanwezig maar niet altijd. Graag contact opnemen voor een afspraak. 

    Overschrijven op ieder gewenst moment mogelijk, RDW erkend. Ook voor onderdelen of reparaties ben je welkom. Wij kunnen eventueel in overleg inruilen of opkopen. 

    Betalingen zijn mogelijk via internetbankieren. Vergeet niet om je daglimiet ruim van te voren te verhogen. 

    Mars Motoren
    Varsseveldseweg 87a
    7002 LJ Doetinchem

    T 0641721078
    E Marsmotoren@gmail.com
    W Marsmotoren.nl

    Kvk 71278443






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mars Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion