Nieuwsbrief:

PIAGGIO  GTS TOURING 300 - 2018

Garantie: Ja
13481 Km
Grijs
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
piaggio - gts-touring-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop aangeboden door Total-Drive Motorcycles:

Zeer nette en technisch in uitstekende staat verkerende Vespa GTS 300. Het betreft de Super uitvoering. De vespa is bij ons helemaal in orde gemaakt voor de verkoop zo is de aandrijfriem, remblokken voor, olie en oliefilter vervangen. De motorscooter is voorzien van een alarm met 2 sleutel kastjes, dit wordt ooit verplicht door de verzekering. Op dit moment is het sport windscherm gemonteerd maar het hoge originele windscherm is ook aanwezig.

Deze motor is geschikt voor het A2 rijbewijs!

Bouwjaar: 01-08-2018
Kenteken: 63-MJ-XP
Kilometerstand: 13481

Opties:
  • Traction control
  • ABS
  • Bagage rek
  • Sport getint windscherm
  • Alarm
  • Reserve sleutel
  • Recent onderhoud gehad
  • Buddy seat electrisch 
  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's: 
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524

  • Bij verkoop van een motor word er altijd voor gezorgd dat de motorfiets technisch 100% de showroom verlaat. Blijkt er na de verkoop toch iets aan te mankeren word dit altijd netjes opgelost.

    Onze motoren worden verkocht met een week gratis All-risk dekking.

    Heeft u interesse of nog vragen neem dan vrijblijvend contact met ons op.

    Foto's:
    Marktplaats laat maar 24 foto's toe. Heeft u interesse in alle foto's en in hoge resolutie (HD-kwaliteit)?

    Neem dan even contact op!

    Disclaimer:
    Al onze advertenties worden met zorg samengesteld. Echter adverteren wij via een dataleverancier en kunner er onverhoopt toch foutjes in de advertentietekst of optie lijst staan. Controleer dus altijd op punten die u als koper belangrijk vindt. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele fouten.


    Total-Drive Motorcycles
    Jop Joosten
    Doctor Huub Van Doorneweg 26C
    5753 RJ Deurne
    info@total-drive.nl
    +31 621340524





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Total Drive Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion