Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 RACER - 2016

Garantie: Ja
14300 Km
Grijs Rood
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
moto-guzzi - v-7-racer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Uniek, stijlvol en gebouwd met oog voor detail: deze Moto Guzzi V7 Racer uit 2016 is meer dan zomaar een retro naked. Het gaat hier om nummer 392 van slechts 1000 stuks wereldwijd. De combinatie van de matgrijze tank en rode accenten laat zien dat dit geen standaard V7 is.

De motor is voorzien van spaakvelgen, ABS en een digitaal display, zelfs op koudere dagen is de motor voorbereid dankzij de handvatverwarming. De seat cover onderstreept het race-karakter en dankzij de SP Connect telefoonhouder heb je navigatie of muziek altijd binnen handbereik. Daarbovenop zorgen de aangepaste hevels zorgen voor een extra sportieve look.

Met zijn luchtgekoelde V-twin en 35 kW aan vermogen is deze V7 niet alleen geschikt voor het A2 rijbewijs, maar ook voor rijders die op zoek zijn naar beleving en karakter in plaats van pure snelheid.

Of je nu door de stad rijdt of ontspannen de buitenwegen opzoekt, deze Guzzi voelt direct vertrouwd aan. 

Opties en Accessoires:
Spaakvelgen, ABS, SP connect telefoonhouder, Digitaal display, Andere hevels, Seat cover, Unieke kleurstelling, Handvatverwarming




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion