Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 III CARBON - 2020

9293 Km
Zwart/rood
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
moto-guzzi - v-7-iii-carbon
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Een gelimiteerde Moto Guzzi V7 Carbon NO 993 van de 1921.
Wij leveren de motor af op een nieuw set banden.
Deze prachtige motor is afkomstig van de 1e eigenaar.
Het is een BTW motor, de zakelijke rijder kan de BTW terug vragen.
 
Opties en Accessoires:
10 dagen gratis all risk verzekering, ABS, Alarmverlichting, BTW Motor, dempers, andere en uitlaatsystemen, eerste eigenaar, gear indicator, Handvat verwarming, kofferbeugel set, Limited Edition, Om te bouwen naar 35kw, Onderhouds historie aanwezig, special edition, Sportdemper, stuurkuipje, usb aansluiting, Valbeugel, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Domburg Motoren Nieuwkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Suicide clutch" betekent: Voetkoppeling, met de linkervoet bediend, uitgevoerd op met name Amerikaanse motorfietsen als Indian, Harley-Davidson, Henderson, Ace en Exelcior. De term raakte in zwang toen in de jaren veertig handkoppeling wereldwijd de standaard werd voor moderne motorfietsen. Toen aan het einde van de jaren zestig in de VS een zelfbouwrage losbarstte, waarbij als basis werd uitgegaan van een zware Harley-Davidson of Indian, kozen veel chopper-bouwers en customizers voor handkoppeling en footshift. Een bepaalde subtrend, veroorzaakt door de film Easy Rider, was het handhaven van het voetkoppelingspedaal - teruggebracht tot een vaak onergonomisch pedaaltje dat achteroverliggend op de chopper nauwelijks nog met de voet te bedienen was. Zo wilde het nog wel eens gebeuren dat stilstaand met ingeschakelde versnelling en ingetrapt voetkoppelingspedaal door de trillingen van het stationair stampende motorblok het pedaal vanzelf terugklapte naar de gekoppelde positie. De motor kon zo zichzelf als een raket lanceren op het moment dat bijvoorbeeld bij een kruispunt werd gewacht op een aanstormende Greyhoundbus, waardoor motorfiets met berijder onder de voorbij walsende Greyhound belandde. Een dergelijk fataal incident wekte voor omstanders en zeker voor de chauffeur van de Greyhoundbus de indruk dat een motorrijder moedwillig een einde aan zijn leven had willen maken. De werkelijke oorzaak moge nu bekend zijn. zie Jockey shift.
© 2000 - 2025 Motoroccasion