Nieuwsbrief:

MOTO GUZZI  V 7 CLASSIC - 2009

Garantie: Ja
6800 Km
Wit
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
moto-guzzi - v-7-classic
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ervaar het echte motorgevoel met deze Moto Guzzi V7 Classic uit 2009. Een karaktervolle machine met een luchtgekoelde V-twin, een laag rijklaar gewicht van 198 kg en slechts 6.800 km op de teller. Met 36 kW is hij A2 geschikt – perfect dus voor beginnende rijders die iets bijzonders zoeken.

De V7 staat bekend om z’n relaxte rijgedrag, lichte koppeling en fijne balans. Dankzij het smalle frame en de lage zit is hij toegankelijk en makkelijk hanteerbaar, ook in de stad. Toch heeft hij genoeg in huis voor bochtige landwegen, waar je geniet van het geluid en gevoel dat alleen een V-twin biedt.

Een stijlvolle klassieker met moderne betrouwbaarheid, ideaal voor wie houdt van karakter zonder gedoe.

Opties en Accessoires:
Originele staat, Middenbok, Spaakvelgen, Bagage rek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion