Onder andere voorzien van: topkoffer en telefoonhouder
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor
2-cilinder, 4-takt, paralleltwin Vloeistofgekoeld met water / olie-warmtewisselaar
Boring x slag
68.8 mm x 68.8 mm
Cilinder inhoud
889 cc
Comp. verhouding
Kleppen
Brandstof toevoer
Ontsteking
Vermogen
pk / 77 kW bij tpm
Max. koppel
100 Nm bij tpm
Koppeling
PASC ™ -stopkoppeling, mechanisch bediend
Versnellingsbak
6 versnellingen
Verhouding
Overbrenging
Starter
electrisch
Tankinhoud
20 liter
Topsnelheid
ABS
Frame
Vering voor
WP APEX 43
Vering achter
WP APEX - Monoshock
Remmen voor
320 mm Radiale vaste remklauw met vier zuigers, remschijf
Remmen achter
260 mm Zwevende remklauw met 2 zuigers
Voorband
Achterband
Wielbasis
Lengte
Breedte
Hoogte
Zithoogte
850 mm
Drooggewicht
196 kg
Leverbare kleuren
Beschrijving
De rit hoeft niet te eindigen als de weg dat doet. De KTM 890 ADVENTURE combineert de lichtgewicht en sportieve eigenschappen die je van een KTM ADVENTURE-motorfiets mag verwachten om een ​​buitengewoon capabele avonturier te leveren - zowel op als naast het asfalt. De KTM 890 ADVENTURE is nu met meer grunt van de motor, verbeterd rijgedrag, meer instelbare vering en op de rijder gerichte technologie de ultieme weg- en grindreiziger.
Bij Goedhart vind je hem Wat vind ik mooi? Wat is verstandig? Past deze motor wel bij mij?
Allemaal vragen die een rol spelen bij de aanschaf van een nieuwe motorfiets. Ons deskundige verkoopteam helpt u graag de juiste motorfiets te vinden voor vele tevreden motorkilometers.
Een stukje historie: AERMACCHI in 1934 - In 1934 werd hun C-72 vliegtuig met een snelheid van 704 km/h geregistreerd. Gedurende de Tweede Wereldoorlog waarbij men steeds minder watervliegtuigen en steeds meer gevechtsvliegtuigen produceerde maakte het bedrijf wellicht de mooiste vliegtuigen van dat moment in gebruik bij de Italiaanse luchtverdediging. Snel nadat de vijandigheden werden stopgezet werd besloten om de vredestijd te beginnen met een driewieler truck. Het was in die tijd vrij onorthodox maar een dusdanig succes dat deze momenteel nog steeds word gemaakt.
Toen, anticiperend op de explosieve groei van de motorfietsbranche waar men van mee wilde profiteren, startte Aermacchi met het zoeken naar een goede ontwerper welke een goede lichtgewicht motorfiets diende te ontwerpen. Hun keus viel op Lino Tonti, welke bij Benelli gedurende de oorlog aan vliegtuigmotoren had gewerkt.