Nieuwsbrief:

KTM  690 SMC R - 2011

Garantie: Nee
12619 Km
Zwart
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
ktm - 690-smc-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Te koop: KTM 690 SMC – Akrapovic uitvoering – Kenteken 35-MH-FP – Slechts 12.619 km!

Ben je op zoek naar een stoere en betrouwbare supermoto? Dan is deze KTM 690 SMC precies wat je zoekt!

Specificaties:



Kilometerstand: 12.619 km


Kenteken: 35-MH-FP


Uitvoering: Akrapovic – sportieve uitlaat voor een krachtig geluid en betere performance


Recent onderhoud: De motor is recent volledig onderhouden


Nieuwe accu geplaatst – startklaar voor het nieuwe seizoen!



Deze KTM staat bekend om zijn lichte gewicht, krachtige eencilinder motor en messcherpe stuurgedrag. Perfect voor bochtige wegen of een sportieve rit in het weekend.
  • Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering!
  • Rij in Stijl en Veiligheid – Ontdek Onze Motoraccessoires, Helmen en Kleding!

    Ben jij klaar voor het ultieme motorseizoen? Bij Bouw Motoren vind je alles wat je nodig hebt om veilig én stijlvol de weg op te gaan. Van hoogwaardige helmen en beschermende kleding tot onmisbare accessoires – wij hebben het allemaal!

    Topkwaliteit helmen – Voor maximale bescherming en comfort
    Functionele en stijlvolle motorkleding – Van jassen tot waterdichte pakken
    Handige accessoires – Denk aan tanktassen, vizieren, handschoenen en meer

    Of je nu een doorgewinterde motorrijder bent of net begint, wij helpen je om goed voorbereid de weg op te gaan.

    kom langs in onze winkel en ervaar het zelf!
    www.bouwmotoren.nl 

    Bouw Motoren – Voor rijders, door rijders.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Bouw Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion