Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Prachtige Duke 390
- ABS
- Kleine knipperlichten
- Korte kentekenplaathouder
- Valprotectie
- Eventueel met AKRA
Aflevering sept oktober december etc mogelijk pas betalen bij aflevering!
- Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak!
- Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
- Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service.
- Tot 36 maanden garantie mogelijk*
- Uitgebreide financierings opties*
- Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
- 10 dagen gratis All Riskverzekering**
- Wij leveren ook nieuwe motoren*
Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding.
Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl
Barbier Motorsport
Oeveraseweg 6
7971 PA Havelte
0521-342960
Volg ons ook op:
TikTok : @barbiermotorsport
Instagram : @barbiermotorsport
Facebook : @barbiermotorsport
Pinterest : @barbiermotorsport
* Vraag naar de voorwaarden.
** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
*** Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 1-cilinder 4-takt mengselmotor, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 89 mm x 89 mm |
Cilinder inhoud | 373,2 cc |
Comp. verhouding | |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | |
Ontsteking | Elektrisch |
Vermogen | 44 pk / 32 kW bij tpm |
Max. koppel | Nm bij tpm |
Koppeling | Koppeling in oliebad / mechanisch geactiveerd |
Versnellingsbak | 6-versnelling met klauwschakeling |
Verhouding | |
Overbrenging | 5/8 x 1/4” (520) keerring |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13,4 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Buisframe van staalbuis, gepoedercoat |
Vering voor | WP upside-down Ø 43 mm |
Vering achter | WP monoshock |
Remmen voor | Four-piston radial fixed calliper, brake disc, 300 mm remschijf |
Remmen achter | Single-piston floating calliper, brake disc, 230 mm remschijf |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1,367 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 830 mm |
Drooggewicht | 149 kg |
Leverbare kleuren | Zwart |
Beschrijving | De 390 Duke belichaamt waarden die motorrijden al decennialang tot een geweldige belevenis maken: maximaal rijplezier, optimale inzetbaarheid en een superieure, speelse handling. Vederlicht, krachtig en barstensvol hypermoderne techniek. Eigenschappen die borg staan voor een ongekende rijdynamiek, zowel in de asfaltjungle als op bochtige landwegen. De 390 Duke – nergens krijg je meer motorfiets per euro. |
Welkom bij de gezelligste motorzaak van Drenthe!
Wij hebben ruim 500 motoren op voorraad, een mooie werkplaats en kledingafdeling. Alle merken zijn bij ons vertegenwoordigd. Voor nette motoren, scherpe prijzen en net dat stapje extra komt u naar Havelte!
 | Havelte, Drenthe |
 | 0521-342960 |
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken