Nieuwsbrief:

KAWASAKI  Z900 - 2017

Garantie: Ja
24000 Km
Zwart, zilver
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
kawasaki - z900
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer nette staat Kwasaki Z900 ABS met Carbon AKRAPOVIC/dbkiller en een mooie km stand!

Bouwjaar: 2017
Tellerstand 23714km
Onderhoudsboekje, historie, 2 sleutels aanwezig.

In goede staat van onderhoud, achterband is nieuw, ketting en tandwielen vervangen, nieuwe accu geplaatst.
Opstapklaar.


Veel extra's zoals te zien is op de foto's
  • Verstelbare hendels
  • Highsider spiegels
  • Carbon Akrapovic demper ( met db killer) super gave sound
  • Remschakelset
  • ABS
  • etc etc

Motor is compleet met 2 sleutels, db killer en daarnaast zeer goed onderhouden

Kortom deze Z900 staat klaar voor jou, neem nu contact op!

Prijs €7190.- inclusief 1 maand gratis verzekering.
Inruil is mogelijk

 

  • Garantie en financiering mogelijk in overleg.

    Bezorgen mogelijk. 2025 tarief  €159.- heel NL, m.u.v. waddeneilanden.

    Voor het maken van een afspraak contact opnemen met  06 - 50 266 464
    Graag tot ziens bij Louwsma Motoren!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Louwsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion