Nieuwsbrief:

KAWASAKI  GTR 1400 - 2011

60203 Km
Antraciet
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
kawasaki - gtr-1400
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

ivm vakantie zijn wij gesloten van 27 Juli tm 18 Augustus

Je betaalt bij ons geen afleverkosten.

Prijs is Incl: afleverbeurt, 3 maanden garantie, volle tank brandstof.

Extra`s:
ABS
3 delige originele kofferset
Elektrisch verstelbare ruit
Hoge touring ruit van Puig
Comfort zadel
Stuurverhogers + navigatie montage knop

Informatie:
Onderhouds historie is zover bekend en bij ons uitgevoerd:
29-6-21 bij 38.372km kleine beurt uitgevoerd
15-3-22 bij 43.409km grote beurt met controle klepspeling
17-5-22 bij 45.014km banden en remblokken voorzijde
28-2-24 bij 57.560 kleine beurt met verversen remvloeistof
24-10-24 bij 59.819 kleine beurt met nieuw luchfilter en 2x nieuwe band.

Voor meer info: info@jonkersmotoren.nl of bel 073-511 4938

  • Financiering via NU Motorrijden mogelijk, ook zakelijk met scherpe rentes.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Jonkers Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Klemmer" betekent: Door onvoldoende koeling en/of niet optimale smering, kan de temperatuur van cilinder en zuiger zodanig stijgen, dat de zuiger meer wil uitzetten dan de cilinder toelaat. De oliefilm tussen zuiger en cilinderwand wordt dan op de heetste plaatsen weggedrukt, of verbrandt, waardoor direct contact tussen zuiger en cilinderwand ontstaat. Op dat moment wrijft de zuiger een dun laagje aluminium op de stalen cilinderwand. Dit is het eigenlijke klemmen, wat tijdens het rijden wordt gevoeld als het inhouden van de motor. Na afkoeling en het lostrappen van het blok kan de motorrit doorgaans weer worden hervat. Zij het dat demontage en opschuren van zuigerrok en cilinderwand noodzakelijk is om herhaling van dit onprettige verschijnsel te voorkomen. Het opgesmeerde zuigermateriaal moet met fijn schuurpapier van de cilinderwand worden verwijderd. Eveneens dienen de vreetplekken op de zuiger met schuurlinnen te worden bewerkt. In de regel zal vervanging van de zuigerveren ook noodzakelijk zijn. Een klemmer doet zich meestal voor bij een storing in het smeersysteem o f wanneer te lang op topsnelheid wordt gereden onder zware omstandigheden als warm weer of bergachtige trajecten.
© 2000 - 2025 Motoroccasion