Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
De Eliminator 500 breekt met conventies. Zijn strakke en lage ontwerp, een laag en comfortabel zadel en een lichte en gemakkelijke bediening maken hem de meest benaderbare Kawasaki-cruiser tot nu toe. Denk er niet te veel over na: het is een tijdloos design gecombineerd met moderne technologie. Dus stap op en “Just Ride”.
De Kawasaki Eliminator 500 is beschikbaar in de volgende kleuren:
- Pearl Robotic White
- Metallic Flat Spark Black
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde, parallele 2-cilinder 4-takt motor |
Boring x slag | 70 mm x 70 mm |
Cilinder inhoud | 451 cc |
Comp. verhouding | 11.3 : 1 |
Kleppen | 8 |
Brandstof toevoer | injectie: Ø 32 mm x 2 |
Ontsteking | Digitaal |
Vermogen | 45 pk / 33 kW bij tpm |
Max. koppel | 43 Nm bij 6000 tpm |
Koppeling | Natte multi-plaat koppeling, handbediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 2.438 (39/16) |
Overbrenging | Gesloten ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 13 liter |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Trellis frame, hoogwaardig staal |
Vering voor | 41 mm telescopische voorvork |
Vering achter | Dubbele schokabsorbers |
Remmen voor | Enkele 310mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers |
Remmen achter | Enkele 240mm schijf. Remklauw: Dubbele zuigers |
Voorband | 130/70-18M/C 63H |
Achterband | 150/80-16M/C 71H |
Wielbasis | 1410 mm |
Lengte | 2250 mm |
Breedte | 785 mm |
Hoogte | 1140 mm |
Zithoogte | 735 mm |
Drooggewicht | |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
| Dealerschappen: APRILIA, KAWASAKI |
Welkom bij Verhoeven Motoren.
Hier kun je onze laatste aanbiedingen vinden voor onder andere motoren, accessoires en kleding.
Mocht je snel advies willen of een vraag willen stellen dan kan dat natuurlijk altijd!
 | Druten, Gelderland |
 | 0487-596626 |
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken