Nieuwsbrief:

HONDA  NT 1100 DCT - 2024

Garantie: Ja
277 Km
Mat Iridium Gray Metallic
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
honda - nt-1100-dct
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De veelzijdige NT1100 is uitgerust met strakke aerodynamica, een groot, op vijf manieren instelbaar windscherm en winddeflectoren boven- en onderaan voor optimale windbescherming. Het zadel op een hoogte van 820 mm is comfortabel voor twee en biedt een flexibele rijpositie. Met de NT1100 ga je goed uitgerust op weg dankzij een benzinetank van 20 liter - goed voor een rijbereik van 400 km (WMTC-mode) -, zijkoffers, verwarmde handvatten, smartphone-connectiviteit, cruisecontrole, een bagagedrager en een middenbok waardoor klein onderhoud eenvoudiger wordt. Drie standaard rijmodi, URBAN, RAIN en TOUR, geven een geschikte keuze voor de meeste rijomstandigheden. Twee USER-opties geven de mogelijkheid om de output van het motorblok helemaal naar eigen voorkeur in te stellen.

Deze NT1100 DCT in de kleur Mat Iridium Gray Metallic heeft Honda Garantie tot 19-03-2029.
 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Benjan Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1944 - De historie van Honda is de geschiedenis van een man genaamd Soichiro Honda, en van zijn onuitputtelijke inspanning om motorfietsen te produceren voor de massa. Hij was een racer, een zakenman en een producent. Maar het meest was hij een dromer. Hij droomde van een betere manier om zuigerveren te produceren, richtte een bedrijf op en begon te fabriceren. Hij wilde ook een betaalbaar transportmiddel maken voor de gewone man en verwezenlijkte zijn droom met de D-type Dream in 1949. Ook hield de man van racen. Zijn bedrijf zou steeds grotere en snellere machines maken waaronder diverse vier, vijf en zescylinders waarmee onder andere de Isle of Man mee werd gewonnen. Honda Motor Company is 's werelds grootste motorfietsproducent. Honda's eerste motorfiets werd min of meer noodzakelijk geboren in de dagen voor WOII waarbij Japan het openbaar vervoer ernstig tekort schoot en de brandstof beperkt beschikbaar was. Op zoek naar een oplossing kwam meneer Honda een bulk tweetakt motorblokken tegen die niemand wilde hebben. Deze waren eigenlijk ontworpen voor aggregaten. Voor een prikkie verwisselden deze van eigenaar en meneer Honda had 500 motorblokken op voorraad.
© 2000 - 2025 Motoroccasion