Nieuwsbrief:

HONDA  NC 750 X ABS - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
EARTH KAKI
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
honda - nc-750-x-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025

Op zoek naar de meest veelzijdige motor die je kan bedenken? Dan moet je hier zijn.

De NC750X met zijn hoge poten en krachtige tweecilinder is inzetbaar voor elk doel.

En hij kreeg een update. Het ruige design scherpt verder aan en wordt geleid door een vernieuwde LED-koplamp en een nieuw 5 inch TFT-scherm dat naadloze verbinding met je smartphone integreert dankzij Honda RoadSync.

Nu ook met dubbele remschijven aan de voorkant voor verbeterde stopkracht en kuipdelen dat bestaat uit duurzaam gekleurd Durabio™-materiaal.

Natuurlijk blijft het geniale geheim van de NC750X aanwezig: een geïntegreerde opbergruimte van 23 l, voldoende ruim om een integraalhelm in op te bergen. Dat is niet gewoon buiten de lijntjes kleuren. Dat is de lijntjes bepalen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mulders Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion