Nieuwsbrief:

HONDA  CB 500 X - 2020

5895 Km
Mat zwart
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
honda - cb-500-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Zeer nette en jonge Honda CB 500 X incl:

  • Garantie
  • Kleine onderhoudsbeurt
  • Onderhoudshistorie
  • Hoog Givi scherm (originele scherm aanwezig)

Zeer nette en jonge Honda CB 500 X die klaar staat voor uw woon/werk/vakantie verkeer!

Standaard geschikt voor het A2 rijbewijs!

Slechts 5800km oud!

Een vrijdraaiende tweecilindermotor tovert de CB500X om tot een dynamische machine die gereed is om elk avontuur aan te pakken. Ben je klaar voor een onvergetelijke rit? De CB500X heeft het revolutionaire comfortniveau van zijn voorganger behouden en zelfs verbeterd om je een soepele rij-ervaring te bieden in een stedelijke omgeving, maar ook bij het cruisen met hoge snelheid. Door de ontspannen, rechte zithouding kun je met de CB500X moeiteloos elk terrein aan. Dus of je nu rijdt in de stadsjungle of toert op onbekend terrein, je kunt altijd even ontsnappen aan de dagelijkse sleur – en je hebt alleen maar een A2-rijbewijs nodig.

Verkoopprijs is inclusief gratis bezorging door heel Zeeland.

Inruil en bezorigng door heel Nederland bespreekbaar!


Beschrijving
Merk Honda
Model CB 500 X
Kleur Mat zwart
Segment Tour
Cilinderinhoud 471 cc
Kilometerstand 5.895 km
Bouwjaar Juli 2020
Garantie 6 maanden
Marge/BTW Marge

Poppemotoparts
De zompe 16c
4353 RT Serooskerke
0118-596311
info@poppemotoparts.nl

Wij zijn uw adres voor al het onderhoud,reparatie,in en verkoop van uw tweewieler.






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Jan Poppe Motoparts
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion