Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER CUSTOM FXLR - 1990

Garantie: Ja
44481 Km
ROOD
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
harley-davidson - low-rider-custom-fxlr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Old Skool FXLR Low Rider

Deze Harley-Davidson FXLR uit 1990 ademt geschiedenis en karakter! Een
echte klassieker met een prachtige patina look, die de jaren van avontuur
en vrijheid weerspiegelt. Aangedreven door de robuuste 1340cc Evolution
V-Twin, een motorblok dat bekend staat om zijn betrouwbaarheid en
iconische sound.

Met slechts 44.000 km op de teller is deze FXLR een unieke combinatie van
old-school stijl en rijplezier. Perfect voor de liefhebber die houdt van
een originele vintage uitstraling, zonder compromissen op prestaties.

Wil jij deze tijdloze Harley-legende bezitten? Neem contact op en ervaar
de charme van echte patina!


  •  Aflevering sept  oktober december etc mogelijk pas betalen bij aflevering! 

    - Meer dan 600 motoren op voorraad, dus altijd raak! 
    - Professioneel advies, samen ruim 200 jaar ervaring.
    - Specialistisch werkplaatsteam, ruime bezetting snelle service. 
    - Tot 36 maanden garantie mogelijk*
    - Uitgebreide financierings opties*
    - Inruil, proefrijden, thuis bezorgen*
    - 10 dagen gratis All Riskverzekering**
    - Wij leveren ook nieuwe motoren* 

    Zoek jij een job in de motorbrance? Wij zijn op zoek naar collega's check onze vacatures op barbiermotorsport.nl
     
    Goed kleding advies nodig van iemand die rustig de tijd voor u neemt? Kom langs in de onze kledingshop ! Gespecialiseerd in o.a. grote en kleine maten motorkleding. 

    Check onze webshop met een fantastisch aanbod & sportieve prijzen. www.barbiermotorsport.nl  

    Barbier Motorsport
    Oeveraseweg 6
    7971 PA Havelte
    0521-342960

    Volg ons ook op:

    TikTok          : @barbiermotorsport
    Instagram    : @barbiermotorsport
    Facebook    : @barbiermotorsport
    Pinterest      : @barbiermotorsport 



    * Vraag naar de voorwaarden.
    ** Vooraf aanmelding noodzakelijk, geen aanmelding is niet verzekerd.
    ***  Alle moeite is genomen om de informatie op deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Schrijf- en zetfouten zijn dan ook voorbehouden. Acteer daarom niet alleen naar aanleiding van deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Aan onze advertentie's kunnen geen rechten ontleend worden.
     

     






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion