Nieuwsbrief:
<< Terug naar lijst< Vorige | Volgende >

DUCATI  PANIGALE V4 SPECIALE - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
LIVERY
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
ducati - panigale-v4-speciale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 24 maanden

De Panigale V4 Tricolore viert de nieuwste generatie Ducati sportmotoren door het combineren van traditie en innovatie in een gelimiteerde editie op basis van de nieuwe Panigale V4 S. Geproduceerd in een serie van slechts 1000 stuks, is deze exclusieve versie een eerbetoon aan de Ducati geschiedenis en zit vol met opvallende technische oplossingen zoals carbon velgen en het raceklare Brembo remsysteem. Elke nieuwe generatie Ducati Superbike heeft zijn eigen speciale eerbetoon, een centraal thema dat verleden en toekomst met elkaar verbindt en dat wordt belichaamd in deze Tricolore, een pure expressie van Italiaanse uitmuntendheid.

Gelimiteerd tot 1000 stuks.

Nieuw! Met 24 maanden fabrieksgarantie. Te koop bij Ducati dealer Goedhart Motoren in Bodegraven.

Vraag naar de beschikbaarheid en levertijd bij onze verkoopafdeling.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

Goedhart Motoren is de grootste motorzaak van de Benelux met het meest uitgebreide aanbod nieuwe en gebruikte motoren. Naast het aanbod motoren is er volop ruimte voor inspiratie voor een nieuwe motoroutfit en motoraccessoires.

Goedhart Motoren is officieel motor-dealer van Aprilia, Ducati, Husqvarna, Honda, Kawasaki, Bimota, KTM, Moto-Guzzi, Suzuki, Triumph, Yamaha en CF Moto.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Goedhart Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1970 - Triumph en BSA houden een daadkrachtige campagne in 1970 voor de lancering van een nieuwe produktielijn; zestien motoren in totaal. Ten nadele van de brede aanpak is de vertraging die optreed aangaande de levering. Om aan de consumentvraag te blijven voldoen worden er T100's en Bonnies in een hoog tempo in elkaar gezet waardoor de kwaliteit enorm schommelde. Ook kwam de aanlevering van de assemblagedelen in de problemen tot op het punt dat er zelfs drie maanden werd gestopt om zich te richten op de fabricage van motoronderdelen. Doordat het systeem bij Triumph wel vrolijk orders bleef aanvragen liep het verlies op tot tweeentwinig miljoen pond.
© 2000 - 2025 Motoroccasion