Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

€ 13.999,- € 14.399,-
Garantie: Ja
Nieuw
ZWART
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2025
Fabrieksgarantie: 36 maanden
  • Verken de wereld

    De 800MT Explore, de meest compleet uitgeruste versie van de 800MT serie, heeft dezelfde kenmerken als de Touring, maar met nog meer off-road uitrusting 
    om je overal mee naar toe te nemen.

    Motorsteun, middenstandaard, handbeschermers, verwarmd zadel en handvatten en een 8-inch Carplay-compatibel scherm maken dit een comfortabele en 
    gemakkelijke motorfiets. Tractiecontrole, bi-directionele shifter, uitschakelbare ABS, 4 rijmodi, dodehoekradar en Michelin Anakee banden maken hem 
    onmisbaar voor off-road avonturen in alle veiligheid.

    De CFMOTO 800MT Explore brengt je naar het einde van de wereld.

    Enorm vermogen

    De 800MT EXPLORE is uitgerust met een 8-inch TFT-volgelamineerd scherm met een MCU van automotive-kwaliteit, voor duidelijke visuele effecten en soepele 
    bediening als een tablet. IP67 waterdicht en stofdicht, volledig geschikt om te dienen als je tweede mobiele apparaat. De tussenkomst van het 
    tractiecontrolesysteem verbetert de tractie en stabiliteit van het voertuig en helpt wielslip en controleverlies te voorkomen.

    De selecteerbare 4 rijmodi Sport/Rain/Off-road/All-terrain, die handig op het multifunctionele stuur zijn geplaatst, kunnen ook worden gebruikt om de 
    bandenspanning te controleren via het menu, zodat rijders hun ervaring kunnen aanpassen aan hun voorkeuren en de wegomstandigheden. De 
    bochten-ABS-functie voegt een extra laag veiligheid en plezier toe, zodat rijders met vertrouwen door uitdagend terrein kunnen navigeren. Voor 
    langeafstandsritten zorgt de Cruise Control-functie voor een comfortabele en moeiteloze ervaring, zodat rijders snelheden tot 120 km/u kunnen aanhouden. 
    De optionele zijkoffers met sloten bieden 63 liter aan opbergruimte en de optionele topkoffer heeft 36 liter aan opbergruimte.

    De avontuurlijke stijl van de 800MT Explore straalt een imposante aanwezigheid uit die zeker de aandacht zal trekken. Breek met het traditionele 
    voorontwerp. Zijn grote gestalte op de toerweg wordt in balans gehouden door een algehele geometrie die zorgt voor een gemakkelijke handling op straat 
    en een comfortabele rit voor langeafstandsritten.
     

Opties en Accessoires:
4 rijmodi, 8 inch carplay/android compatibel scherm, 19 inch voorwiel, 60 maand garantie, A2 mogelijk, Bandenspanningsmeter, Bidirectionele quick-shifter, Carter bescherming, Cruisecontrol, Dodehoek radar, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Handkappen, Led-verlichting, Led richtingaanwijzers met uitdooffunctie, Limp mode, Middenstandaard, Registratiekosten nieuwe motorfiets 75 euro, Slipperkoppeling, Stuurdemper, Tractiecontrole, Tubeless spaakwielen, Uitschakelbare abs, Usb-aansluiting, Valbescherming, Verstelbare voorruit, Verstralers, Verwarmde handvaten en zadel, Volledig instelbare vering




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Hofland Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Evolution" betekent: Letterlijk evolutie. Gewichtige fabrieksbenaming voor het in 1983 uitgebrachte 1340CC motorblok van HarleyDavidson. De naam geeft aan dat dit motorblok het voorlopige einde van een ontwikkeling is, en wel van de v-twin kopklepmotor, waarvan de in 1936 geïntroduceerde *Knucklehead de eerste was. Daarna volgden de Panhead, van 1948-1967, en de Shovelhead, van 1968-1983. Harley-Davidson riep voor de ontwikkeling van het motorblok de hulp in van het Duitse Porsche-researchcentrum. Als opvolger van de Shovelhead is de Evolution een sneller, maar vooral een betrouwbaarder en onderhoudsvrijer motorblok. Dit verbeterde motorblok heeft in belangrijke mate aan het huidige succes van het Amerikaanse merk bijgedragen omdat een nieuwe groep kopers werd aangesproken naast de pur sang Harley-fanaten. Het Evolution motorblok kreeg al snel de bijnaam Blockhead, vanwege de hoekige vorm van cilinders en kleppendeksels. Inmiddels is de meest gehanteerde bijnaam echter Evo, waarmee alle Harleys met het Evolution-blok worden aangeduid
© 2000 - 2025 Motoroccasion