Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT EXPLORER - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Wit/Blauw
cfmoto - 800-mt-explorer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De 800MT EXPLORE is uitgerust met een 8-inch TFT-volgelamineerd scherm met een MCU van automotive-kwaliteit, voor duidelijke visuele effecten en soepele bediening als een tablet. IP67 waterdicht en stofdicht, volledig geschikt om te dienen als je tweede mobiele apparaat. De tussenkomst van het tractiecontrolesysteem verbetert de tractie en stabiliteit van het voertuig en helpt wielslip en controleverlies te voorkomen.

De selecteerbare 4 rijmodi Sport/Rain/Off-road/All-terrain, die handig op het multifunctionele stuur zijn geplaatst, kunnen ook worden gebruikt om de bandenspanning te controleren via het menu, zodat rijders hun ervaring kunnen aanpassen aan hun voorkeuren en de wegomstandigheden. De bochten-ABS-functie voegt een extra laag veiligheid en plezier toe, zodat rijders met vertrouwen door uitdagend terrein kunnen navigeren. Voor langeafstandsritten zorgt de Cruise Control-functie voor een comfortabele en moeiteloze ervaring, zodat rijders snelheden tot 120 km/u kunnen aanhouden. De optionele zijkoffers bieden met sloten bieden 63 liter aan opbergruimte en de optionele topkoffer heeft 6 liter aan opbergruimte. Prijs driedelige kofferset €1490.

De avontuurlijke stijl van de 800MT Explore straalt een imposante aanwezigheid uit die zeker de aandacht zal trekken. Breek met het traditionele voorontwerp. Zijn grote gestalte op de toerweg wordt in balans gehouden door een algehele geometrie die zorgt voor een gemakkelijke handling op straat en een comfortabele rit voor langeafstandsritten.

Deze motorfiets staat bij Motorcentrum Almere.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorcentrum Deventer
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion