Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ABS-ASC-ESA - 2008

Garantie: Ja
75784 Km
Grijs
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • We zijn veel onderweg om auto's en motoren in te kopen. Hierdoor werken wij op afspraak.

    Bij serieuze interesse is een bezichtiging 's avonds ook mogelijk.
    Op zondag ben ik gesloten en niet bereikbaar.

    Bij interesse liefst even bellen of Whatsappen. Mailen mag uiteraard ook.

    Bieden zonder bezichtiging is niet zo zinvol. Uiteindelijk moet u hem toch eerst bekijken lijkt mij.

    U kunt uw huidige auto, motorfiets of bedrijfsbus gewoon inruilen.
    Heeft u een caravan of camper in te ruilen? Ook daar kan ik wellicht wel een bod op uit brengen!

    De tenaamstelling van uw nieuwe auto en het vrijwaren van uw huidige auto kan ik voor u regelen.

    Ook voor auto / motor inkoop kunt u bij ons terecht.
    U ontvangt dan direct contant geld en een vrijwaring.
    (INKOOP VERKOOP VERKOPEN GEVRAAGD TAXATIE)

    Bel voor meer info met het onderstaande telefoonnummer of vul het taxatie formulier in op onze website.

    Bezoekadres:
    MG Automotive
    Donkervoortlaan 22
    3261 NH OUD-BEIJERLAND
    0186-510001


Opties en Accessoires:
ABS, Akrapovic, Alarmsysteem, ESA, Sportuitlaat




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MG Automotive
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion