Nieuwsbrief:

Motor zoeken

MODELLEN 2025

Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
BMW R 1150 R ABS
BMW R 1150 R ABS
€ 2.350,- p/mnd klik hier
2001, 50000 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.750,- p/mnd klik hier
2001, 29734 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2001, 88078 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2001, 88078 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.945,- p/mnd klik hier
2001, 108256 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.195,- p/mnd klik hier
2001, 36779 Km
BMW R 1150 R ABS
BMW R 1150 R ABS
€ 3.390,- p/mnd klik hier
2001, 70547 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 62521 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 4.000,- p/mnd klik hier
2001, 33057 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 1.975,- p/mnd klik hier
2002, 124674 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.275,- p/mnd klik hier
2002, 107958 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 99364 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2003, 79231 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 2.650,- p/mnd klik hier
2003, 53706 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.290,- p/mnd klik hier
2003, 94570 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2003, 87482 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2003, 50885 Km
BMW R 1150 R ROCKSTER
BMW R 1150 R ROCKSTER
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2003, 52891 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2004, 44625 Km
BMW R 1150 R
BMW R 1150 R
€ 3.990,- p/mnd klik hier
2004, 46830 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion