Nieuwsbrief:

BMW  G 310 GS - 2019

Garantie: Nee
16945 Km
Wit Grijs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Zeer leuke motorfiets deze BMW G 310 GS.

Frisse kleurstelling en nog in een zeer nette staat.

Als extra voorzien van een set afneembare zijkoffers van Givi met een zijkofferrek.

En een set Givi handbeschermers.

Motor is standaard geschikt voor het 35 Kw A2 rijbewijs.

Ook zeer geschikt voor achter op de camper

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.

 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion