Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 FACTORY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Zwart
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
aprilia - rs-660-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige nieuwe Aprilia RS 660 Factory!

De RS 660 Factory staat aan de top van het gamma met eersteklas uitrustingen en een uitgesproken raceziel, ontworpen voor diegenen die het maximale eisen op elk circuit. De RS 660 Factory brengt de uitmuntende Öhlins vering naar de weg, samen met agressieve graphics die passen bij zijn status als sportiefste en meest verfijnde motorfiets in zijn segment. Met op de MotoGP geïnspireerde aerodynamica met winglets, een sportieve tweecilindermotor met 105 pk en een rijklaargewicht van slechts 183 kg staan garant voor uitmuntende prestaties. Met een effectieve topsnelheid van 240 km/u is de RS 660 Factory klaar om elke bocht te domineren en een ongeëvenaarde rijervaring te bieden.

De sportieve geest van de Aprilia RS 660 Factory komt tot uiting in de contrasterende kleuren van het tweekleurige zadel en de Factory graphics. Op de weg domineert zwart de uitstraling van de flanken, maar wanneer de hellingshoek serieus wordt, neemt rood het over. Dat valt op in het bovenaanzicht en onthult het Aprilia logo op de grote voorvleugel. De kuip is vormgegeven met dynamische en moderne lijnen en wordt versterkt door aërodynamica die is afgeleid van de MotoGP, met winglets die de stabiliteit bij hoge snelheden verbeteren. Elk element is ontworpen om stijl en functie naadloos te combineren en de ware essentie van racen te belichamen.

Het is tijdens het rijden dat de Aprilia RS 660 Factory echt het verschil maakt. Het chassis wordt gedragen door de verfijnde, volledig instelbare Öhlins vering, met NIX 30 voorvork en STX 46 schokdemper, voor absolute precisie. De Euro 5+ gehomologeerde tweecilindermotor met vier kleppen per cilinder biedt een maximaal vermogen van 105 pk. Dit lichtgewicht blok, dat samen met het aluminium twin-spar frame als dragende eenheid fungeert, creëert een compacte, lichte en stijve structuur. Kortom, bij de Factory draait alles om totale controle en stabiliteit in elke bocht, zelfs wanneer de adrenaline volop door het lijf giert.

De Aprilia RS 660 Factory brengt elektronica op het hoogste niveau en ontgrendelt je volgende prestatiestap. Het APRC (Aprilia Performance Ride Control) pakket integreert een uitgebreid systeem van elektronische controles, zoals launch control voor een razendsnelle start. Met multimap bochten ABS, dat de ABS-interventie optimaliseert wanneer de motor overhelt, en Ride-by-Wire elektronische gashendel, biedt de RS 660 Factory meer technologie en meer actie op de weg. Verlichte bedieningsknoppen op het stuur en het 5 inch TFT- kleurenscherm zorgen altijd voor perfect zicht.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "CafĂ©-racer" betekent: De cafĂ©-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafĂ©s en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De cafĂ©-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het cafĂ© waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term cafĂ©-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de cafĂ©-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de cafĂ©-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beĂŻnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van cafĂ©-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, CafĂ© RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion