Nieuwsbrief:

APRILIA  DORSODURO 1200 ABS ATC - 2012

Garantie: Ja
27450 Km
Rood zwart
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
aprilia - dorsoduro-1200-abs-atc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aprilia Dorsoduro 1.2

29-06-2012,

zeer nette en goed onderhouden motor

onderhoudsboekje afgestempeld,

instructie boekje, reserve sleutel

sportdempers met db-killers, originele dempers erbij.

bar-end spiegels, originele erbij,

handkappen,

verhoogd smoke ruitje,

incl. afleveringsbeurt,

GEEN AFLEVERINGSKOSTEN!!!!

GARANTIE.


ZONDER AANBETALING IS RESERVEREN NIET MOGELIJK, OP BIEDINGEN / VRAGEN:WAT IS DE UITERSTE PRIJS, WORDT NIET GEREAGEERD!!






 

Opties en Accessoires:
ABS, dempers, andere en uitlaatsystemen, HANDKAPPEN, Originele uitlaat, Sportuitlaat, traction control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ron van der Plaats Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion