Nieuwsbrief:

Beekman Motoren

Over ons Beekman Motoren is opricht in 2020 door Casper Beekman en Leon In 't Veld. Samen tellen wij voor meer dan 25 jaar ervaring in de motorbranche. Door onze vele werkervaringen bij universele motorzaken en dealers draaien wij onze handen niet snel ergens voor om. Je kunt bij ons terecht voor onderhoud en reparatie aan vrijwel alle merken motorfietsen. Onze locatie aan de Vermeersweg 59 in Twello betreft een kleinschalige werkplaats met professionele uitrusting. Je kunt bij ons terecht voor vrijwel alle reparaties aan jouw motorfiets. Tevens kun je bij ons ook terecht voor het kopen of verkopen van motoren. Door middel van onze officiële RDW erkenning kunnen wij gemakkelijk voertuigen vrijwaren en tenaamstellen op locatie. Bekijk het actuele aanbod gebruikte motoren op onze website. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe banden. Bij aanschaf van een set banden is de montage gratis.Kom gerust langs voor een bezichtiging en een bakje koffie. Bel altijd even voordat je langs komt.
Alle motoren van Beekman Motoren
35 motoren gevonden
DUCATI MONSTER 797
DUCATI MONSTER 797
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2018, 18153 Km
KAWASAKI NINJA 1000SX TOURER
KAWASAKI NINJA 1000SX TOURER
€ 13.850,- p/mnd klik hier
2022, 8800 Km
HONDA CMX 1100 REBEL
HONDA CMX 1100 REBEL
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2023, 10320 Km
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
KAWASAKI Z 1000 SX ABS
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2016, 40334 Km
DUCATI PANIGALE V4 S
DUCATI PANIGALE V4 S
€ 27.999,- p/mnd klik hier
2020, 6115 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2013, 31453 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER
TRIUMPH TIGER EXPLORER
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2014, 59296 Km
YAMAHA XSR 900
YAMAHA XSR 900
€ 8.250,- p/mnd klik hier
2016, 16304 Km
TRIUMPH ROCKET 3 GT
TRIUMPH ROCKET 3 GT
€ 26.750,- p/mnd klik hier
2025, 3729 Km
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2016, 38402 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2022, 16246 Km
DUCATI MONSTER 821
DUCATI MONSTER 821
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2015, 38761 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 7.750,- p/mnd klik hier
2018, 10871 Km
BMW C 650 SPORT
BMW C 650 SPORT
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2018, 24385 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 SE GRAND TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 SE GRAND TOURER
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 27855 Km
KAWASAKI Z 1000 SX TOURER ABS
KAWASAKI Z 1000 SX TOURER ABS
€ 11.650,- p/mnd klik hier
2019, 14876 Km
KAWASAKI Z 1000 SX
KAWASAKI Z 1000 SX
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2018, 28580 Km
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 17.350,- p/mnd klik hier
2018, 26229 Km
KTM 690 SMC R
KTM 690 SMC R
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2014, 15490 Km
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN
HONDA CRF 1100 L AFRICA TWIN
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2021, 4868 Km
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion