Nieuwsbrief:

SUZUKI  GSX 750 S KATANA - 1982

Garantie: Ja
26927 Km
Zilver
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
suzuki - gsx-750-s-katana
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Lang voor de hype hadden wij hem al staan, gebouwd door ons in 1997  en onveranderd mooi.
Specs; Wiseco 860 kit , cilinderkop geflowed, kent nokkenassen.
marchesini mag wielen , Wp voor en achter. JMC braced achtervork , EML t-stuk en bovenplaat  etc. etc

  • SERVICE DOOR PASSIE





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
VP Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1952 - In 1952 Honda produceerde men de eerste "Cub" F-type, een halve paardekracht, 50cc, tweetakt motor dat in enorme aantallen werd geproduceerd. Je kon het blok los kopen om op je 'gewone' bromfiets te zetten maar ook compleet als de rood-witte 'Auto-Bai'. Binnen een jaar na de introductie verkocht men maar liefst 6500 stuks. Op dat moment bedroeg dat 70% van de Japanse gemotoriseerde tweewielermarkt.
© 2000 - 2025 Motoroccasion