Nieuwsbrief:

SUZUKI  GS 850 - 1979

62948 Km
Rood
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
suzuki - gs-850
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige motor van 43 jaar oud!

# belastingvrij!
# oldtimerverzekering!

# word alleen maar meer waard!

Rijd nog steeds erg goed.
Zo goed als origineel.

Ziet er echt nog netjes uit maar met wat extra aandacht kan hij nog veel mooier worden!

Een echte klassieker.

Origineel al voorzien van een gear indicator / gear position.
En het werkt nog goed ook!
 


  • # onze vraagprijs is geheel rijklaar incl garantie.
    # inruilen is mogelijk.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lemar Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1950 - Het ongekende succes van de Guzzino opende de deur voor een andersoortige produktie van andere lage capaciteitsmotorfietsen. Van de Galletto, de originele hybride tussen scooter en een motorfiets, voor de Zigolo, een 98 CC lichtgewichtmotorfiets en de Lodola 175 CC. Deze was het laatste ontwerp van de hand van Carlo Guzzi zelf in 1956. in de hogere capaciteitsregionen werd in 1950 de toenmalig verouderde GTV 500 (later genoemd de Astore) vervangen door de Falcone 500. Deze Falcone word de droom van het meerendeel aan motorrijders in de jaren 50.
© 2000 - 2025 Motoroccasion